راهنمای نهایی طراحی وب سایت حرفه ای - طراحی وب سایت

Wiki Article

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

رعایت کردن اصول سئو شرکت هایی که اعتبار زیادی دارند و به خوبی می توانند طراحی سایت را انجام دهند، اصول سئو را به طور کامل در طراحی های خود رعایت می کنند، بر همین اساس شما برای اینکه بهترین شرکت طراحی سایت معتبررا پیدا کنید باید به این مورد هم دقت بسیاری داشته باشید. زمانی که اصول و قوانین سئو در سایت شما به خوبی و به درستی به کمک مشاوره سئو رعایت شده باشد، در جستجوی موتور گوگل به عنوان اولین نتیجه سرچ باز می شود و کاربران در ابتدا می توانند با آن سایت ها آشنا شوند.

آیا شما به اطلاعات من در وب سایت دسترسی کامل دارید ؟ بله، باتوجه به اینکه امنیت وب سایت و اطلاعات شما، همچنین پشتیبانی فنی سایت شما بر عهده ما می‌باشد، تیم رویا وردپرس بصورت کامل دسترسی به اطلاعات و زیر ساخت سایت دارد.

برای داشتن یک سایت حرفه‌ای، ابتدا اطلاعات مهم کسب‌وکارتان مثل نام، آدرس و شماره تماس را تکمیل کنید. سپس می‌توانید تنظیماتی مثل اتصال به دامنه دلخواه، درگاه پرداخت آنلاین، اینماد و موارد دیگر را مطابق با آموزش‌ها انجام دهید یا از تیم ویترین کمک بگیرید. در این مرحله زیرساخت فعالیت آنلاین شما آماده شده است!

سی فایو به عنوان بزرگترین سایت ساز ایران توسط سیستم قدرتمند خود، باهزینه‌های بسیار مقرون بصرفه، وب سایت شما را ظرف چند ثانیه راه‌اندازی می‌کند.

اکثر کارفرمایان وقتی میخواهند طراحی سایت انجام دهند به این دو راهی میرسند و این سؤال را از خودمیپرسند:

اگر برای طراحی سایت کسب‌وکارتان نیازمندی ویژه‌ای دارید که در جزئیات بسته‌ها پیدا نکردید، می‌خواهید بعضی از خدماتی که در لیست قیمت طراحی سایت آمده را متناسب با کسب‌وکار خودتان تغییر دهید یا هر سؤال دیگری درباره تعرفه ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی دارید، می‌توانید با کارشناسان ویترین صحبت کنید.

اتفاقی که می‌افتد این است که قیمت محصولات در سایت بدون تخفیف است و هر کسی وارد صفحه محصولات تخفیف خورده شود قیمت بدون تخفیف می‌بیند اما وقتی کاربران اینستاگرام روی آن لینک کلیک کنند و وارد سایت شوند، قیمت تخفیف خورده را مشاهده می‌کنند.

هزینه ساخت ساخت فروشگاهی حرفه ای به همراه صفحه وبلاگ شرکت و جدا کردن صفحات فروشگاه و شرکت.

آموزش از اصول بنیادین شرکت طراحی سایت آروند است. برای پشتیبانی پروژه‌ها همیشه آموزش آنلاین در شرکت طراحی سایت آروند دایر است؛ ازجمله آموز‌ش‌های کاربردی و کاربری بعد از طراحی و تحویل سایت وردپرسی.

این تنها به معنای مدیریت ساده وب سایت نیست، بلکه به این معنی است که شما باید وبلاگ خود را ایجاد و مدیریت کنید.

آیا تجربه ای در صنعت، بازار یا حل یک مشکل تجاری مشابه دارید؟

دقت داشته باشید که مواردی مثل تولید محتوا، وارد کردن محصولات در سایت، طراحی گرافیکی، سئو یا ادمین سایت جزء وظایف اکانت منیجر نیست. لطفا برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

ساخت سایت شرکتی با امکانات حرفه ای جهت بازاریابی بهتر دیجیتال و شروع به فعالیت دیجیتال در فضای مجازی. قیمت طراحی سایت ریسپانسیو شرکتی و دینامیک بسیار بیشتر از ۹۰۰ هزار تومان است اما سایت ساز تهران برای ایجاد رونق فضای کسب و کار اینترنتی هزینه به مراتب کم تری دریافت می کند.
وردپرس امن و گوگل دوست است و همچنین قابلیت توسعه فراوان دارد. .

        تعداد مشتریان زیادی که این شرکت برای آن‌ها طراحی سایت وردپرسی انجام داده است.

وقتی که بحث از طراحی سایت پیش می آید، اولین چالشی که با آن مواجه می شویم که این کار را به فرد بسپاریم یا یک شرکت؟

امکان توضیحات بیشتر ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

ظاهر سایت حول محور سایت منبع استفاده از عناصر بصری برای ایجاد حس هماهنگی با نیاز های کاربر است. این فرآیند باعث ایجاد اعتبار و اعتماد در کاربر میشود. این در مورد ایجاد سایتی است که نه تنها زیبا به نظر می رسد، بلکه احساس مرتبطی نیز دارد. احساس پس از آن شامل ایجاد تجربه استفاده از سایت تا حد امکان لذت بخش است. با ایجاد تعاملات بین کاربر و سایت و همچنین واکنش هایی که هنگام استفاده (و پس از) وبسایت رخ میدهد، ایجاد میشود.

نگارش محتوا امروزه به یکی از حرفه ای ترین فعالیت‌هایی تبدیل شده است که با وجود ادعای تیم‌های فعال در این زمینه، تعداد گروه‌ها و شرکت‌هایی که این منبع مقاله کار را به صورت کاملا استاندارد و براساس معیارهای روزآمد و بین‌المللی انجام می‌دهند واقعا اندک است.

قطعا اولین دلیلی که موجب این اختلاف قیمت شده است، نوع خدمات است. گاهی شما فقط یک سایت با پیکربندی ساده احتیاج دارید که در طول اینجا کلیک کنید ماه چند محتوای ساده در آن منتشر کنید که در این صورت نیاز نیست هزینه زیادی بابت آن صرف کنید؛ اما گاهی به یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید که از لحاظ امکانات و ویژگی‌ها کامل باشد و گاهی حتی به برخی ویژگی‌های انحصاری نیاز دارید که به دلیل زمان و دانشی که در این بین صرف می‌شود باید بیشتر هزینه کنید.

دانش فنی تمام آن چیزی نیست که برای اعتماد کردن به یک مجموعه فناوری اطلاعات نیاز دارید.بلکه آنچه که دانش فنی را ارزشمند می کند، تعهد کاری و رویکرد حرفه ای ست.

تا امروز بیش از ۷۱۰ کسب‌وکار در صنف‌های مختلف به ویترین اعتماد کرده‌اند و در طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی خود از خدمات ویترین استفاده می‌کنند.

همچنین امکان توسعه و رشد وب سایت‌های مشتریان بصورت ۱۰۰ درصدی وجود دارد.

این تنها به معنای مدیریت ساده وب سایت نیست، بلکه به این معنی است که شما باید وبلاگ خود را ایجاد و مدیریت کنید.

از طرف دیگر با مقایسه نمونه کارهای شرکت ها با هم به قدرت و ضعف هر شرکت پی میبرید . لازم به ذکر است در هنگام بررسی نمونه کارها به کپی رایت شرکت طراحی سایت که عمدتاً در قسمت پایین سایت درج میشود دقت کنید.

مانند: هزینه طراحی سایت ،سرعت انجام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات پشتیبانی طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . .

چرا و چگونه به صورت رایگان فالوور‌های اینستاگرام خودمان را زیاد کنیم؟

Report this wiki page